7.11.2013

Ihana elämä!

Tiistaiaamu oli pimeä ja kolea ja vettä satoi taivaalta kaatamalla kun lähdin töihin, mutta silti minua hymyilytti jostain syystä kauhean paljon ja oli hyvä mieli.
Töissä asiakas kysyi multa että: "How can you be smiling all the time?" ja minä vastasin "How can I not be smiling??" ja kun olin sen lauseen suustani päästänyt niin aloin oikein itsekin miettiä, että mulla on kaikki asiat elämässä hyvin tällä hetkellä eikä ole mitään syytä miksi en olisi onnellinen ja hymyilisi. Sitäpaitsi hymy kaunistaa kenet vaan!

Tässä ainakin muutamia syitä hymyilemiseen;
-Mulla on vakituinen ihana työ, jossa olen saanut olla kohta viisi vuotta ja tämä mun työ on mahdollistanut sen, että olen pystynyt ostamaan itselleni oman auton sekä omistusasunnon. Muutenkin olen pystynyt ostamaan haluamiani asoita, vaikka välillä onkin ollut rahan kanssa tiukkaa tottakai.
-Kannustava ja rakastava perhe, äiti ja isi sekä isoveljet jotka aina auttavat minua tarvittaessa.
-Komea, luotettava, ihana urheilullinen mies, jonka kanssa saan nauraa paljon ja olla onnellinen.
-Oikeita ihania ystäviä ympärillä joista saan olla todella kiitollinen.
-Olen aina ollut terve ilman mitään vakavia tai pitkäaikaisia sairauksia ja terveys on sellainen juttu, että sitä harvoin osataan arvostaa ennen kuin se menee, joten kaikki ketkä on terveitä niin ollaan nyt juuri tällä hetkellä onnellisia siitä!
-Pidän huolta omasta kehostani, voin yleisesti hyvin ja olen energinen.

Kun kohtelee muita ihmisiä ystävällisesti niin silloin sinuakin kohdellaan hyvin.

Nyt muihin asioihin, eli minä tilasin HP:n kannettavan tietokoneen netistä sunnuntaina ja senhän saikin noutaa postista heti tiistaina, nopeaa toimintaa! :)
Mulla on kotona ollut vain miniläppäri ja nyt päätin, että mun on saatava uudempi ja isompi, jolla pystyy paremmin (nopeammin) käymään netissä ja katsomaan sarjoja + videoita ja kirjoittaa blogia ja tallentaa kuvia ym ym. JEEEE!!



Keskiviikkona lähdettiin Helsinkiin katsomaan Avenged Sevenfoldia ja Five Finger Deat Punchia ja meillä oli kaksi huonetta varattuna Radisson Blu Plaza Hotellista ja olikin tosi siistiä päästä testaamaan ja näkemään kun se on vasta remontoitu ja uudistettu ja muutenkin kiva nähdä millaiset huoneet ja miten kaikki toimii muissa ketjun hotelleissa.
Seasiden ja Royalin olenkin jo käynyt katsomassa, mutta eihän mikään muu Radisson Blu hotelli vedä vertoja Marina Palacelle ;) Eihän??



Keikka oli ihan SUPERRRRRRRhyvä ja aion kyllä mennä uudestaankin katsomaan jos tulee Suomeen tai ainakin johonkin lähelle.



Keskiviikkona siis jäi treenaukset täysin, mutta tänään taas potkunyrkkeilyä illalla.
Mulla on siitä ensimmäiset vyökokeet 23.11, iik iik. Hyvin se menee. Mulla menee aina kaikki hyvin!


Takasin päin ajellessa nähtiin hieno sateenkaari, siellä se koti odottaa. <3
Vettä satoi ja aurinko paistoi täysillä ja kuljettajalla oli väsynyt mutta hyvä fiilis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti