3.2.2014

Loma ja muuta kivaa!

WAZZAAAAAAAA!!!!
Lomalla ollaan vihdoin :) Tai olen ollut vapaalla jo muutaman päivän, mutta tänään se loma virallisesti alkoi! Olin varannut heti loman alkuun ajan ja kävin InBody 720 kehonkoostumusmittauksessa Vireässä Turun keskustan lähellä ja sieltä tulikin paremmat tulokset mitä edes odotin..?! Rasvaprosentti oli pudonnut niinkuin pitikin ja nyt se oli 18% sekä lihasmassaa on minulla hieman normia enemmän mikäli taulukoita on uskomista. 



Taisin yhdessä postauksessa viime lokakuussa hehkuttaa kun rasvaprosentti oli 22% ja viime keväänä se oli kolmenkympin luokkaa joten sain tuloksista aikamoisen boostin päälle ja sen kunniaksi lähdin Greenziin lounaalle ennen salia :)

Pikkutipu sanoo moi!

Ja koska alaruumis on kuulemma lihaksien osalta hieman yläkroppaa jäljessä niin tottahan toki sitä lähdettiin pepputreeniä heti tekemään! Mulla on sellanen siro pikku pylly ja jalat, mutta kyllä ne siitä kyykkäämällä vielä kasvaa.. :D



Ihanaa kun on kaikkea ohjelmaa loman aikana, niin ei tarvi vaan sohvalla makoilla. Kyllä mulla on enemmän ku tarpeeks aikaa ladata akkuja ja levätä mutta ei sitäkään koko päivää ja viikkoa jaksa! Nyt saa treenata sillon ku huvittaa ja tehdä kaikkea kivaa mitä haluaa! Koko viikonlopun olenkin treenannut, jopa kaksikin kertaa päivässä koska aamulla sali ja illalla aeroobinen kun ostin kuukauden jäsenyyden FIT4 ryhmäliikuntasalille kun ajattelin että sitäkin nyt vois käydä katsomassa kun se siinä salin alakerrassa on ja halvalla sai :D Ihan mukavan tuntunen paikka, että jos haluaa jättää ne aivot autoon ja lähtee spinningiin polkemaan ja musiikki soi täysillä tai käydä vaikka jooga/pilates tunnilla joskus niin mikä ettei.
Kyllä se sali silti vaan niin paljon enemmän on mun juttu ja potkunyrkkeily myös.


Sopivan hämärä paikka mulle.

Käytiin lauantaina Kamppailuareenalla oman salin välisissä Brassi Ju-Jutsu-kisoissa kannustamassa kaverin miestä ja vaikka en siitä painimisesta mitään ymmärtänytkään, tai siis siitä miten niitä pisteitä sai tai ei saanut, niin oli se hauskaa silti kattoa! :D

Keskiviikkona on tunnin urheiluhieronta (JEEEEEEEE) jota en malta odottaa kun tuntuu olevan taas avaamisen tarpeessa paikat. Tai mistä minä tiedän miltä se tuntuu.. Anyway.
Perjantaina myöskin kaaaaaauuuuuaaaan odotettu kampaaja, joten saan hiukset kuntoon taas ja ne saa siellä leikata kaikki pakkasen tappamat kuolleet latvat pois ja laittaa mulle jotain kivaa raitaa päähän :))

Ajattelin nyt ihan kompensoida sitä viime tekstiä mikä oli ainakin kilometrin mittanen, että nyt vähän kevyempää luettavaa ja paljon kuvia! Mukavaa viikkoa kaikille!!!!
Terkuin Jepa

I'm so awesome, I know.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti