8.10.2013

Vapaapäivä

Tänään on ollu kunnon löhöilypäivä. Sai nukkuu pitkään, syödä aamiaista rauhassa ja maata sohvalla telkkaria katsellen eikä tarvi mennä mihinkään.
Ei siis mihinkään muualle kuin treeneihin kun ne mulla on joka tiistai- ja torstai-iltaisin.
Muuten en sitten asunnosta ulos astunutkaa!
Välillä vapaapäivinä haluaa hoitaa asioita ja käydä joka puolella, mutta joskus on ihanaa kun ei tee mitään.


Ulos ekaa ja viimistä kertaa koko päivänä ;)

Treeneistä kun lähdin niin mulle iski selittämätön himo saada glögiä. Hassua kun en sitä edes jouluisin oo kauheesti jaksanut juoda, mutta nyt sitä oli pakko saada.
 Meinas kuitenkin mun kaikki unelmat ja haaveet särkyä kun ei glögiä löytynytkään sieltä kaupasta mihin menin, mutta kun olin jo lähdössä masentuneena pois niin onneks sitä sitten olikin kassojen vieressä, jeee! Sainpas mun kuuman glögini. :)



Mun täytyy alkaa ottaa enemmän kuvia! Mun täytyy oikeen opetella ottamaan kuvia kaikesta ja kaikkialla, että saan tänne niitä paljon. Sellasia blogeja on kivempi kattoa missä on paljon kuvia, ainakin mun mielestäni.

Nii ja venyttelenkin luvattoman vähän ja sitten on kroppa ihan paskana niinku nyt kun eilen tuli treenattua koko vartalo ja paikat on hellänä, ihanaa.

Siinäpä siis pari asiaa joita tulis kehittää ja muistaa tehdä enemmän. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti